سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان کارنامه خوبی ندارند/ شاید اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شانسی نداشته باشند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هم‌اکنون پست‌های کلیدی در دست اصلاح‌طلبان قرار دارد، اما کارنامه خوبی ندارند.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت حزب‌محور و تاثیر آن در جامعه اظهار کرد: احزاب سیاسی فرزندان دموکراسی و مردم سالاری هستند و هر کشوری بخواهد دموکراسی را رواج دهد باید به احزاب توجه ویژه‌ای داشته باشد.

او ادامه داد: مردم در دموکراسی باید نقش داشته باشند، زیرا رأی دهنده هستند، همچنین باید به حضور احزاب هم توجه کنیم، زیرا در صورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات، مشروعیت نظام هم تقویت خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: مردم، دولت، فعالان سیاسی و رسانه‌ها نباید احزاب را فراموش کنند، زیرا احزاب تولیدکنندگان اندیشه‌های سیاسی هستند.

سجادی بیان کرد: احزاب سیاسی در کشور ما در تصمیم‌گیری‌های مردم نقش بسیار مهمی دارند، اما تعدد حزبی در جامعه زیاد است؛ همچنین حزبیون سیاسی باید فعالیت‌های انتخاباتی خود را با دقت انجام دهند و نخبگانی عمل نکنند.

او تاکید کرد: در حال حاضر پست‌های کلیدی در دست اصلاح‌طلبان قرار دارد، اما کارنامه خوبی ندارند؛ در انتخابات ریاست جمهوری هم ممکن است شانسی نداشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: برنامه‌های اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باید تمام مسائل اقتصادی، معیشت و بیکاری مردم را در برگیرد و بصیرتی جدید را از خود خلق کنند.

سجادی گفت: نیاز‌های اساسی و اصلی مردم, معاش و تقویت پول ملی است که باید ۲ جناح اساسی در کشور آن را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم بتوانند افق روشنی را برای انتخابات ریاست جمهوری ترسیم کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
اصلاحطلبها چرا شانس پیروزی در1400 را ندارن اونم بااین ریس جمهور باتدبیر آنلاین وروزانه شون!!!
آخرین اخبار