نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شعار‌های حوزه زنان یک ابزار برای نامزد‌های انتخاباتی است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حمایت از زنان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف بیشتر برای نامزد‌های انتخاباتی شکل ابزاری پیدا کرده است.

در حال تکمیلعلی نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وعده‌های نامزد‌های انتخاباتی در حوزه زنان و تحقق این وعده ها گفت: ارائه شعار‌ها و وعده‌های حوزه زنان تنها مربوط به دولت آقای روحانی نیست.

او ادامه داد: این موضع گیری‌ها، حمایت از زنان و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف بیشتر برای نامزد‌های انتخاباتی شکل ابزاری پیدا کرده و تقریبا زنان جامعه دیگر باور تحقق این وعده‌ها را باور نمی‌کنند و جواب مثبتی هم نمی‌دهد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: نزدیک انتخابات ریسات جمهوری ۱۴۰۰ هستیم و مطرح‌کردن چنین شعار‌هایی دیگر جواب نمی‌دهد و باید تغییر مواضعی در حوزه زنان، معیشت مردم و... رخ دهد.

نمازی تصریح کرد: برای جلب اعتماد مردم بهتر است اجازه ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری به بانوان هم داده شود، ورود بانوان در این حوزه قطعا تاثیرگذار خواهد بود و مشارکت مردمی هم در انتخابات را بیشتر می‌کند.

او یادآور شد: بنده توصیه می‌کنم برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تغییراتی در مسئولیت‌ها و مناصب حاکمیتی همچون شورای نگهبان، صدا وسیما، فرماندهان نیرو انتظامی و... ایجاد شود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: بهتر است اصلاح طلبان هم وارد این حوزه‌های کاری شوند، زیرا مردم آن را به فال نیک می‌گیرند؛ همچنین انگیزه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
ثبت نام خانمها ترفندی جدید برای کشاندن مردم پای صندوقها
آخرین اخبار