آمار ابتلا به کرونا در لرستان صعودی است

استاندار لرستان گفت: آمار ابتلا به ویروس کرونا در لرستان صعودی بوده و تنها راه کاهش آن رعایت نکات بهداشتی توسط مردم است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سید موسی خادمی  اظهار داشت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا با شیب تند، صعودی است و تنها راه اثرگذار برای کاهش آن رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم است.

او افزود: آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در لرستان رو به افزایش است و این روند در چهار روز اخیر با شیب تند افزایشی همراه بوده است.

او  ادامه داد: تخت‌های بیمارستانی و آی سی یو برای بستری مبتلایان به ویروس کرونا تکمیل شده و مردم باید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند همچنین عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج از خانه را در دستور کار قرار دهند.

استاندار لرستان بیان کرد: در صورت رعایت نکات بهداشتی آمار مبتلایان به کرونا همچنین ورودی به بیمارستان‌ها کاهش پیدا کرده و کادر درمان فرصت رسیدگی به بیماران بستری شده را پیدا می‌کنند.

خادمی گفت: اگر کسی در فضای عمومی بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون ماسک ظاهر شود باید به او تذکر داد، زیرا چنین شخصی علاوه بر نقض حقوق دیگران به دلیل به خطر انداختن سلامت افراد جامعه مجرم است که این موضوع در برگزار کنندگان مجالس عروسی و ختم نیز صدق می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.