افتتاح مجموعه ورزشی سردار سلیمانی اراک

مجموعه ورزشی سردار سلیمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور استاندار مرکزی مجموعه ورزشی سردار سلیمانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در اراک افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از این مجموعه ورزشی گفت: از کار‌های خوبی که امروز در دانشگاه انجام شده و امروز افتتاح شد زمین ورزشی و پارکینگ مجموعه دانشگاه بود.

آقازاده افزود: این دو طرح هم میتواند برای دانشگاهیان هم برای مردم و بخش خصوصی مورد استفاده باشد و این مجموعه ورزشی مزین شد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی که این هم یکی از کار‌های خوبی که در دانشگاه انجام شد.

او اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در راستای ایجاد تخصص‌های مناسب و مورد نیاز جامعه و در جهت ایجاد یک مسیر مستقل اقتصادی و صنعتی کار‌های خیلی خوبی را انجام داده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: در بازدید از بخش‌های پسران و دختران این دانشگاه هم برخی مشکلات و مواردی مطرح و مقرر شد این موارد با کار کارشناسی جمع‌بندی و در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مطرح شود.

او با اشاره به فضای نامناسب و غیر استاندار آموزشی دختران اظهار امیدواری کرد کمبود فضای آموزشی بخش دختران رفع شود و فضا‌های غیر استاندارد حذف و با استفاده از چند ساختمان دولتی که اطراف این مجتمع است مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.