مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۸۱ روستای خراسان رضوی به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ۷۹ روستا در خراسان رضوی گازرسانی شدند گفت: تلاش ما این است که امسال ۲۰۰ روستا را درخراسان رضوی گازرسانی کنیم.

او افزود: در حال حاضر وارد روستا‌های کوهستانی، پراکنده و سخت گذر شده‌ایم و با یاری خدا ۱۲۰ روستای دیگر استان تا آخر امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: با گازرسانی به این روستا‌ها ضریب نفوذ گاز در این استان به ۹۷ و نیم درصد می‌رسد.

افتخاری بیان کرد: گازرسانی به ۹۱ روستا هم تا اوائل سال آینده آغاز خواهد شد که با گازرسانی به آن‌ها ضریب نفوذ گاز در استان به ۹۸ و نیم درصد ارتقا می‌یابد.

او تصریح کرد: در نیمه نخست امسال ۳۳ هزار و ۲۷۱ مشترک جدید به تعداد مشترکان گاز استان افزوده شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۳۰ هزار و ۹۰۰ مشترک بودند، هفت درصد بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: چهارسال پیش،  این استان از نظر ضریب گازرسانی روستایی از متوسط کشوری پایین‌تر بود، اما در حال حاضر جزء سه استان برتر کشور است.

افتخاری با بیان اینکه برخی روستا‌ها هنوز گازرسانی نشده اند و ساکنان آن‌ها نیازمند دریافت نفت سفید هستند اظهار کرد: به منظور سهولت کار این افراد با هماهنگی شرکت پخش فراورده‌های نفتی، تعدادی از کارکنان شرکت گاز استان در این روستا‌ها مستقر شده و پرونده افراد واجد دریافت سوخت را بررسی و پاسخگویی می‌کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.