استاندار چهارمحال و بختیاری:

افرادی که به عنوان دورکاری به سفر می‌روند به تخلفات اداری معرفی شوند

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: افرادی که به نام دورکاری به سفر‌های خارج از استان می‌روند، باید به تخلفات اداری معرفی شوند.

معرفی افراد به تخلفات اداریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به گسترده‌تر شدن شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را جدی نمی‌گیرند.

او افزود: در برخی امور مانند لزوم مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن، احساس مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است.

عباسی اضافه کرد: افرادی که به نام دورکاری، به سفر‌های خارج از استان می‌روند، باید به تخلفات اداری معرفی شوند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: به منظور مقابله با این ویروس باید نسبت به تقویت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و درک موضوع از سوی مردم و مسئولان توجه جدی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این راستا، استفاده از توان سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها)، رسانه‌های گروهی و فضای مجازی ضرورت دارد.

عباسی گفت: بی‌توجهی به ظرفیت فضای مجازی نشانه ضعف در استفاده و بهره‌برداری از این فرصت است.

او افزود: مسئولانی که مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را اجرایی نکرده‌اند، باید در نشست‌های بعدی توضیحات لازم را ارائه دهند.

عباسی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برتر در مقابله با ویروس کرونا معرفی و نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ادارات سهل‌انگار در این حوزه یادآوری و هشدار داده شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
از کجا می فهمی رفتن سفر ؟ مگر اینکه بهشون جی پی اس وصل کنی .