انتقاد پمپئو از عضویت چین و کوبا در شورای حقوق بشر سازمان ملل

وزیر خارجه آمریکا انتخاب چین و کوبا به عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا خروج واشنگتن از شورای حقوق بشر سازمان ملل را توجیه کرد.

بر این اساس، وی در حساب شخصی خود در صفحه توئیتر خود نوشت: انتخاب چین، روسیه و کوبا برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعتبار تصمیم آمریکا در زمینه خروج از این شورا در سال ۲۰۱۸ و استفاده از مراجع دیگر برای مراقبت و ارتقای حقوق بشر جهانی را تأیید می‌کند!

وی تاکید کرد: در نشست مجمع عمومی امسال هم ما دقیقاً همین کار را کردیم.

وی با نادیده گرفتن اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور مدعی شد: تعهد آمریکا به حقوق بشر چیزی فراتر از سخن گفتن صرف است. ما ناقضان حقوق بشر را در سین کیانگ، میانمار، ایران و جا‌های دیگر شناسایی و مجازات کرده ایم و از همه کشور‌ها می‌خواهیم که فرصت را برای تعهد مجدد به اعلامیه جهانی حقوق بشر مغتنم بشمارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
برو بابا!
Netherlands
reza
۱۰:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
هی مایک پامپئو: درست از نقاطی به عنوان مثال سخن گفته و اظهار فضل کرده ای که نسل کشی آشکار و پنهان آمریکا بر تمام جهانیان محرز و مبرهن است چرا؟ افغانستان و سوریه و عراق و لیبی و یمن و بوسنی هرزگوین و....و.....هر کجا که در جهان هستی مسلمان زندگی میکند را فراموش کردی نام ببری؟..........اینهمه ناراحتی ندارد که از چه وحشت دارید؟ از حقوق بشر آمریکائی که در مورد قاتل جمال خاشقچی سکوت کرد؟ یا حقوق بشرآمریکائی که در مورد اعدام آیت الله شیخ نمر سکوت کرد؟ یا سکوت حقوق بشرآمریکائی در مورد کشتار کودکان و مادران بیگناه فلسطینی با هدف منقطع النسل کردن توسط رژیم سفاک صهیونیستی اسرائیل در اراضی فلسطین اشغالی؟ و یا؟سکوت در مورد کشتار کودکان و مادران یمنی و افغانی با هدف منقطع النسل کردن مسلمانان با بمب های هوشمند و پهپادهای آمریکائی؟...
آخرین اخبار