ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از ۵۲ هزار کرمانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۵۲ هزار نفر از خدمات درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز در جلسه توسعه کمیته دارویی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۴ هزار و ۵۹۰ نفر به داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان مراجعه کرده اند.

او با اشاره به اینکه رشد و عملکرد داروخانه هلال احمر سیرجان در شش ماهه  نخست امسال بسیار چشمگیر و افزایشی بوده است، افزود: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به بیش از ۵۲ هزار کرمانی در درمانگاه‌ها و مراکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان حائز اهمیت است.

فلاح به افزایش تعامل و ارتباط داروخانه‌ها و درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر استان کرمان با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان تاکید کرد و گفت: رعایت تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های بسیار مهمی است که بایستی مورد توجه پرسنل داروخانه‌ها و درمانگاه‌های استان کرمان قرار گیرد.

او با اشاره به جذب خیرین در اجرای برنامه‌های درمانی، بیان کرد: استفاده از ظرفیت منابع موقوفات در مسیر نیات واقفین برای راه اندازی مرکز شیمی درمانی و آنکولوژی در شهرستان رفسنجان به منظور ارائه خدمات به بیماران سرطانی شهرستان از برنامه‌های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کرمان است.

او به اهمیت موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز درمانی، توانبخشی و داروخانه‌های هلال احمر استان کرمان اشاره کرد و گفت: رعایت زیرساخت‌های فاصله گذاری اجتماعی، نصب دستگاه ضدعفونی کننده و سایر قوانین و مقررات شیوه نامه‌های بهداشتی در محیط درمانگاه ها، مراکز توانبخشی و داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان ضروری است.

جلسه توسعه کمیته دارویی جمعیت هلال احمر استان کرمان به صورت مشترک با اعضای کمیته اجرایی بهداشت و درمان هلال احمر استان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان؛ معاون بهداشت، درمان و توانبخشی و جمعی از اعضای شورای معاونین، روسای شعب و مدیران داروخانه‌های هلال احمر شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم امروز در کرمان برگزار شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار