ریاست جمهوری لبنان:

دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا و میشل عون ارتباطی به موضوع حزب‌الله نداشته است

برخلاف طرح برخی از ادعاها در خصوص بحث درباره موضوع حزب‌الله در دیدار معاون وزیر خارجه آمریکا و میشل عون، ریاست جمهوری لبنان این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان «ان. ان. ای»، در حالی که برخی شایعات از دیدار اخیر بین «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان درباره پیش کشیده شدن موضوع حزب‌الله به گوش می‌رسید، دفتر ریاست جمهوری لبنان در بیانیه‌ای این موضوع را رد کرد. 

معاون وزیر خارجه آمریکا اکنون در لبنان حضور دارد تا درباره مسئله ترسیم خطوط مرزی دریای لبنان و رژیم صهیونیستی اقدام کند. وی در کاخ بعبدا با میشل عون رئیس جمهور لبنان دیدار کرده است.

شبکه المیادین تاکید کرده که گزارش‌ها در خصوص گفت‌وگوی شنکر با عون در رابطه با تغییر الگوی حکومت، صحت ندارد.

المیادین این را هم گفته که شنکر با رئیس جمهور لبنان در خصوص راه های ممکن برای برون رفت از بحران کنونی در لبنان گفت‌وگو کرده است. این منابع به المیادین گفته که: «شنکر در دیدار با رئیس جمهور به مساله مشارکت حزب‌الله در دولت نپرداخته است».

کابینه لبنان به ریاست حسان الدیاب در پی انفجار مهیب در بیروت استعفاء داد تا لبنان بار دیگر وارد یک بحران سیاسی و خلاء قدرت شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار