کشف محموله آرد قاچاق در سقز

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از شناسایی و کشف محموله ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهنام میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: همزمان با استمرار نظارت بر خبازی‌ها و برخورد شدید با متخلفان این حوزه، گشت مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و فرمانداری ویژه شهرستان سقز با هدف رصد و نظارت بر بازار همچنان تداوم دارد.

او افزود: همچنین در این راستا با همکاری نیروی‌های انتظامی پاسگاه میرده مسیر جاده سقز - بانه یک محموله بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی (۶۵ عدل) آرد عرضه خارج از شبکه که قصد خروج از شهرستان سقز را داشت، متوقف شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با اشاره به اینکه با متخلفان این حوزه برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان به منظور تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی و توزیع کالای توقیفی در شبکه شهرستان سقز اقدام خواهد شد.

میرزایی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش ماموران انتظامی، گفت: آرد کشف شده با هدف قاچاق از مرز بانه از شبکه توزیع آرد یکی از شهرستان‌های آذربایجان غربی به صورت غیر قانونی خارج و قصد عبور از شهرستان سقز را داشت که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی پاسگاه مذکور کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه هفته گذشته این شهرستان با کمبود آرد مواجه شد و یکسری متخلف اقدام به فروش غیرمجاز آرد یارانه‌ای کردند، افزود: این متخلفان با سواستفاده از شایعه کمبود نان در سقز و شهر‌های همجوار بصورت مخفیانه و شبانه اقدام به فروش آرد و نان کردند که در این زمینه ۲۴ نانوایی متخلف شناسایی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.