مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح کرد؛

تایید مصوبه‌ هیات مدیره‌ مخابرات برای فوق العاده جذب توسط وزارت کار

صدری درباره تایید مصوبه‌ هیات مدیره‌ مخابرات برای فوق العاده جذب توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با تاییدیه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار که برای ارتقای وضعیت کارکنان به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسیده بود، برای کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، محاسبه و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح وضعیت معیشتی کارکنان شرکت مخابرات ایران یکی از اولویت‌های اصلی شرکت است، در تشریح این دستورالعمل گفت: اجرای فوق العاده جذب برای تمامی سطوح سازمانی کاردان و کارمند، کارشناس و مشاغل مدیریتی صورت می‌پذیرد؛ و براساس درصدی از مزد شغل ماهانه همکاران از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ محاسبه و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با تاکید بر اینکه اجرای فوق العاده جذب به منظور ارج نهادن به تخصص و تلاش همکاران و ارتقا بهره وری در شرکت با حمایت و همکاری هیئت مدیره صورت گرفته است، گفت: موارد مربوط به فوق‌العاده جذب و بازار کار طبق مقررات آئین‌نامه استخدامی عملیاتی می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار