دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

فرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش است

آزادی خواه گفت: فرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام علیرغم چالش‌های موجود و تحریم‌ها امیدبخش و مطلوب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) گفت: شرایط کشور در وضعیت فعلی در حوزه کالا‌های اساسی علیرغم اینکه در حوزه تأمین ارز ممکن است با چالش‌های جدی مواجه باشیم و تحریم‌ها نیز در حوزه واردات ما را آزار دهد، امیدبخش است.

او با اشاره به اینکه همه عوامل دخیل در فرآیند تخلیه، انبارش و بارگیری و خروج کالا وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، افزود: تا اینجای کار به لطف خدا مشکلی مشاهده نشده است و عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان شایسته تقدیر است.

فرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش است

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه همچنین وضعیت انبارها، تخلیه و بارگیری کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی در اسکله‌ها را به لحاظ مدیریت آن تحت فرآیند ساماندهی شده، قابل دفاع عنوان کرد و ادامه داد: توسعه سخت افزاری بیشتر به لحاظ احداث انبار‌های نگهداری و بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل ریلی یکی از راهکار‌های برطرف کردن مشکلات در مسیر خروج کالا‌های اساسی محسوب می‌شود.

دبیر کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور که اخیرا مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار میلیارد ریال به آن اختصاص داده، هیچ مشکلی نخواهیم داشت، البته پیگیری مشکلات مرتبط به حوزه توزیع نهاده‌های کشاورزی ادامه دارد.

فرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش است

او با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون به دنبال شناسایی خلأ‌ها و نارسایی‌ها در حلقه‌های بعدی زنجیره توزیع هستند و هر کجا که احساس کردیم که سو مدیریتی پیش آمده، به دولت کمک می‌کنیم که این مشکلات برطرف شود، بیان داشت: فرآیند ورود، تخلیه، انبارش و بارگیری و خروج کالا‌های اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) کاملا شفاف و روشن است و کارکنان با مدیریت هوشمندانه‌ای وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهند.

فرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش استفرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش استفرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش استفرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش استفرآیند تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در بندر امام امیدبخش است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.