درخشش دانش آموز کهنوجی درجشنواره نوجوان سالم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از کسب رتبه سوم کشوری نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با تلاش کمیل امیر تیموری دانش آموز کهنوجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، منصور دادور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: کمیل امیر تیموری دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول مدرسه نمونه دولتی  امیر کبیر شهرستان کهنوج موفق به کسب رتبه سوم کشوری جشنواره نوجوان سالم در بخش ایده پردازی شد.

او عنوان کرد: در سال تحصیلی۹۹-۹۸ اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم را با محوریت طرح یاریگران زندگی و با هدف هم افزایی ظرفیت‌ها برای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با موضوع شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پر خطر اجرا کرد.

دادور شناسایی قابلیت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها، ابتکارات و الگو‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شناسایی الگو‌های موفق آموزش پیشگیری و فرهنگ سازی در زمینه دوری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج در پایان؛ موفقیت حاصل شده را به دانش آموز افتخار آفرین، والدین، معلمان، کادر اجرایی مدرسه امیرکبیر و تمامی فرهنگیان و دانش آموزان دیار شهسواران  تبریک گفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار