برنامه Microsoft Teams بیش از ۱۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد

شرکت مایکروسافت اطلاعاتی از عملکرد نرم افزارهای ارتباطی خود را با مخاطبانش در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی جدیدترین گزارش عملکرد ارائه شده توسط مایکروسافت مشخص شد که نرم افزار کنفرانس صوتی و تصویری مایکروسافت تیمز هم اکنون بیش از ۱۱۵ میلیون کاربر فعال در روز دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مدیرعامل شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا این رقم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ تنها ۷۵ میلیون کاربر بود و اکنون رشد چشمگیری را به خود دیده است.

با توجه به آن که این نرم افزار در آوریل سال گذشته تنها ۷۵ میلیون کاربر فعال داشته، اکنون با رشد ۴۰ میلیونی موفقیت جدیدی را کسب کرده است. طبق اطلاعات و باورهای شرکت سازنده، علت این مسئله شیوع ویروس کرونا شناسایی شده چرا که بسیاری از کاربران نیاز دارند در این روزها بدون بیرون آمدن از محل اقامت خود تماس‌هایی را برقرار کنند و قرارهای کاری خود را تنظیم کنند. 

رقابت ضعیف Slack با Microsoft Teams


بیشتر بخوانید


رقابت ضعیف Slack با Microsoft Teams

در مقابل Microsoft Teams برنامه Slack که حکم رقیب اصلی برای نرم افزار مذکور را دارد، همچنان اطلاعاتی در رابطه با تعداد کاربران فعال را در اختیار مخاطبان خود قرار نداده است. این برنامه در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ تنها ۱۲ میلیون کاربر فعال روزانه داشت. طبق اطلاعات منتشر شده، تقریبا تمامی کاربرانی که از نرم افزار Microsoft Teams استفاده می‌کنند با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در ارتباط هستند و این برنامه کمتر مورد استفاده افراد عادی و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

شرکت مایکروسافت پیش‌تر از بروزرسانی‌های جدید برای این برنامه در سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS خبر داده بود اما ظاهرا این بروزرسانی‌ها همچنان در حال بررسی و توسعه هستند. گفتنی است؛ در گزارش عملکرد اخیر شرکت مایکروسافت اطلاعاتی از رشد ۹ درصدی سالانه مجموعه نرم افزارهای آفیس نیز منتشر شد. طبق این اطلاعات برنامه مایکروسافت ۴۶۵ اکنون ۴۵.۳ میلیون کاربر فعال در روز دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار