اعمال محدودیت‌های کرونایی در بردسیر

فرماندار بردسیر از اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اماکن و مشاغل غیر ضروری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نجف پور، فرماندار بردسیر با اشاره به وضعیت فوق بحرانی این شهرستان و قرار گرفتن نام بردسیر در لیست ۴۳ شهرستان پرخطر کشور، گفت: در این شهرستان با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس مواجه هستیم که بر طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌هایی برای برخی مشاغل و اماکن اجرا خواهد شد.

او از تعطیلی مدارس، اماکن ورزشی، اماکن عمومی، مساجد، مهدکودک ها، صنوف غیر ضروری، استخرها، کتابخانه ها، پاساژ‌ها و تفرجگاه‌ها خبرداد و افزود: اتاق اصناف موظف است نسبت به تعطیلی تمامی صنوف به غیر از صنوف مربوط به مایحتاج مردم، اقدام کند.

 نجف پور از بخشداران خواست: تمامی موارد مربوط به شهر در بخش‌ها نیز اعمال شود.

او درخصوص دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز بیان داشت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی با اولویت افراد ریسک پذیر و مسن و مادرانی که فرزند زیر ده سال دارند، می‌توانند از دور کاری به مدت دوهفته استفاده کنند.

نجف پور خواستار بازدید مستمر از ادارات و بانک‌ها از طریق تیم بازرسی فرمانداری شد و کلیه تجمعات را خلاف قانون اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مراسم عزا و یا عروسی که منجر به تجمع می شوند برخورد قانونی کنند و شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا ماموران بهداشت موضوع را پیگیری کنند.

او تصریح کرد: همچنین توزیع کالا و یا کودشیمیایی باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مامور بهداشت انجام شود و کفن و دفن فوتی‌ها نیز با حداقل افراد و با حضور نماینده شهرداری صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار