مدیرکل تامین اجتماعی فارس:

یارانه بیمه نانوایان قطع نشده است

مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت: جمع کل حق بیمه ماهیانه واحد‌های خبازی ۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان یارانه از سوی دولت تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم کشاورز از تعامل ویژه این سازمان با کارگاه‌های درحال فعالیت به منظور حمایت از تولید و اشتغال خبر داد و گفت: ۲۴۲۵ واحد خبازی در استان فارس فعال هستند که در این واحد‌های کارگری جمعا ۷۲۷۵ نفر با میانگین ۳ نفر نیروی شاغل به فعالیت مشغول هستند و تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

او با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحد‌های خبازی، افزود: خبازی‌های فعال در استان فارس از یارانه‌های تعیین شده در قانون به صورت ویژه برخوردار هستند و حمایت از این واحد‌های کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

کشاورز گفت: جمع کل حق بیمه ماهیانه واحد‌های خبازی ۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان یارانه از سوی دولت تامین می‌شود و این رقم قابل توجه می‌تواند کمک درخور توجهی از سوی سازمان به واحد‌های خبازی تلقی شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس گفت: این سازمان با سیاست‌های اعمال شده نهایت همراهی و تعامل را با واحد‌های کارگاهی در جهت حمایت از تولید و اشتغال را داشته است و در این راستا مطالبات این سازمان از واحد‌های کارگاهی در سال ۹۹ بالغ بر ۱۲۰۰ میلیاردتومان است که در صورت وصول می‌توان بسیاری گره‌های موجود در راستای ارائه خدمات در بخش‌های حمایتی و درمانی را گشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار