رئیس دانشگاه پیام نور قم؛

دانشگاه پیام نور قم بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام می کند

حسینی گفت: ثبت نام در دانشگاه پیام نور قم بر اساس سوابق تحصیلی تا دهم آبان ماه امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۱۴ آبان ادامه دارد بنابر این تمام پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حسینی با تشریح سایر مراحل ثبت نام در دانشگاه پیام نور اضافه کرد: تمام دانشجویان قبل از انتخاب واحد، موظف به پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی آموزش، گزارش‌های آموزش، شهریه، فهرست‌ها و آمار‌ها و فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور قم افزود: خلاصه مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" عنوان و اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

حسینی با بیان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است،  تصریح کرد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند. هم اکنون حدود ۵ هزار دانشجو در ۵ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان قم تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم عنوان کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b ۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b ۹۹۱ اضافه کرده بدون فاصله درج کنند و گذر واژه نیز شماره ملی ۱۰ رقمی دانشجویان است در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.