دادروان: امیدوارم پیرجهان سهمیه المپیک دو و میدانی را کسب کند

مربی تیم ملی دو و میدانی درباره وضعیت مهدی پیرجهان شاگردش توضیحاتی داد.

ایوب دادروان مربی تیم ملی دو و میدانی در گفت و گو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مهدی پیرجهان اظهار کرد: پیرجهان در مسابقات لیگ دو و میدانی خوب درخشید، اما نتیجه مدنظرمان کسب نشد. ما می‌خواستیم پیرجهان در مرحله اول لیگ، رکورد ایران را زده و حد نصاب زیر ۴۹ متر را در دوی ۴۰۰ متر با مانع بزند، اما این اتفاق رخ نداد.

او بیان کرد: به هاشم صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی تبریک می‌گویم و ان شاالله او از همه افراد برای پیشبرد اهداف  این رشته ورزشی استفاده کند. با توجه به اینکه صیامی دبیرکل سابق دو و میدانی بوده است به همین علت شناخت خوبی از مربیان و دوندگان دارد. امیدوارم پیرجهان بتواند در دوران  ریاست صیامی در فدراسیون دو و میدانی سهمیه المپیک را کسب کند.  

او بیان کرد:  پیرجهان آمادگی خوبی برای مسابقات دو و میدانی داشت، اما او مدتی مانده به مسابقات دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست تمرینات  جهشی خوبی انجام بدهد و نتیجه مدنظر را نگرفت. همچنین پیرجهان در مرحله دوم لیگ دو و میدانی مریض شده بود و بعد از آن در مرحله سوم با وضعیت جسمانی نامناسب مسابقه داد و در نهایت قسمت نبود تا او رکورد مدنظر را بزند.

رکوردهای خوبی در لیگ دو و میدانی زده شد  

دادروان گفت:  لیگ دو و میدانی خوب برگزار شد و یکی از بهترین مسابقات بود و ۲ تیم دو و میدانی به خوبی ورزشکاران را حمایت می‌کردند. همچنین از رحمتی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر می‌کنم که خیلی خوب از دوندگان حمایت کرد و رکورد‌های خوبی در مسابقات زده شد.  

مربی پیرجهان گفت: صحبت‌هایی با صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی و رحمتی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس کردیم،  از اول آبان ماه در اردوی ۴۵ روزه در تبریز هستیم و بعد از آن اردویی در کیش برپا می‌کنیم، سپس اردویی خارج از کشور برگزار می‌کنیم و اواخر اسفند ماه در  مسابقات حضور می‌یابیم. امیدوارم پیرجهان  نتایج خوبی در مسابقات آینده کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار