اشتغال ۱۵۲ مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۲مددجوی استان صاحب شغل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۲ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شده اند.
 
مبشری افزود: پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان استان از طریق مراکز کاریابی هزینه شده است.
 
او بیان کرد: برخی از مهمترین اهداف اجرای طرح کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل درآمدزایی و افزایش توان اقتصادی خانوار‌های مددجو، فراهم کردن زمینه لازم برای اشتغال مددجویان و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایت، ارتقای عزت نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده‌های مددجو است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: توانمندسازی اقتصادی و خودکفایی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار برای آنان جزو مهمترین برنامه‌های کمیته امداد کشور و این استان است.
 
مبشری افزود: یکی از رویکرد‌های مهم و اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تعامل با کارفرمایان به منظور بکارگیری آنان است.
 
او بیان کرد: مراکز کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را بکار گیرند مشمول دریافت بسته‌های تشویقی می‌شوند.
 
مبشری گفت: برخی از این بسته‌های تشویقی شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد است.
 
افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.