قهرمان قمی بازی‌های جهانی فوتبال الکترونیک تجلیل شد

مرتضی محمدی،قهرمان مسابقات آنلاین بازی‌های فوتبال الکترونیک جهان از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرتضی محمدی، چهره شاخص ورزش قم  در رشته فوتبال الکترونیک (PES۲۱) امسال به قهرمان پرآوازه‌ای در ورزش قم تبدیل شده است.

او یک ورزشکار ۱۷ ساله اهل استان قم است که در ماه گذشته توانست حسن پاجانی، قهرمان پارسال فوتبال الکترونیک جهان را در برج میلاد شکست دهد و مجوز حضور در مرحله نخست مسابقات جهانی فوتبال الکترونیک را به دست بیاورد و با عبور از رقبای دیگر به عنوان نفر نخست منطقه غرب آسیا به مرحله نهایی صعود کند.

در حالی که رقابت‌های جهانی ورزش‌های الکترونیک در این مرحله به دلیل شیوع ویروس کرونا ،آنلاین برگزار شد، مرتضی محمدی به عنوان نماینده ایران توانست حریفان خود از کشور‌های ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان را شکست دهد؛او تنها در مرحله نخست به دلیل مشکلات فنی و سرعت اینترنت از نماینده امارات شکست خورد.

اهمیت این رقابت‌ها برای مسئولان ورزش قم آن قدر بالا بود که روح‌الله رمضانی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم را نیز به تنها باشگاه ورزش‌های الکترونیک قم یعنی باشگاه شمشاد کشاند تا شاهد بازی پایانی این رقابت‌ها باشد و بعد از رقابت پایانی قول حمایت از این قهرمان تا بازی‌های آسیایی پیش‌رو را بدهد که این  امر محقق شد و از محمدی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار