روسیه: امیدواریم نهاد‌های دولتی آمریکا به کارشان ادامه دهند

وزارت امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد نهاد‌های قدرت در آمریکا بعد از پایان انتخابات بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، انتخابات آمریکا به حساس‌ترین مراحل خود نزدیک شده است و تا مشخص شدن رئیس جمهور  فاصله زیادی نمانده است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: روند شمارش آرا همچنان ادامه دارد با این حال زندگی در جریان است و باید ادامه داشته باشد. نیاز به تعامل ما به عنوان عضو سازمان ملل متحد و شورای امنیت وجود دارد.

در این بیانیه آمده است: نهاد‌های دولتی در آمریکا مثل پنتاگون، وزارت خارجه و سیا باید به کار خود در هر شرایطی ادامه دهند و برای انتقال قدرت سازمان دهی و نظم لازم را داشته باشند تا نهاد‌های دولتی بدون نقص به کار خود ادامه دهند.

پیش از این وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرده بود واشنگتن پس از انتخابات روابط خود را با مسکو اصلاح کند. کرملین هم از آمادگی مسکو برای همکاری با هر رئیس جمهوری که در آمریکا منتخب مردم می‌شود، خبر داده بود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه برگزار شد، اما ۱۰۰ میلیون نفر از مردم از طریق رای گیری پستی زودتر رأی داده بودند. شمارش آرا بلافاصله پس از اتمام زمان رأی گیری آغاز شد، اما چندین ایالت کلیدی هنوز در حال شمارش آرا هستند و فعلاً نمی‌توان برنده را با قطعیت اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار