تاخت و تاز کرونا با سفرهای هوایی و ریلی به مقصد مشهد

در چند روز گذشته حمل و نقل شخصی به سمت مشهد ممنوع بوده اما در همین مدت حمل و نقل هوایی و ریلی کاملا به مقصد مشهد شدت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در شرایطی که کرونا در مشهد جولان می‌دهد باید پرسید که چرا هیچ محدودیت ریلی و هوایی در سفر به مشهد وجود ندارد؟

در روز‌های گذشته محدودیت‌هایی در حوزه حمل و نقل شخصی به مراکز استان‌ها وجود داشت که البته شامگاه ۱۶ آبان به اتمام رسید و باید با وجود تاخت و تازی که این روز‌ها از کرونا در کشور سراغ داریم تدبیر جدیدی برای مقابله با همه‌گیری این ویروس اندیشیده شود.
 

بیشتر بخوانید


مشهد نیز از نخستین روز‌های شیوع  ویروس کرونا وضعیت چندان مطلوبی نداشته است و بجز یک بازه زمانی اندک که وضعیت در مشهد و خراسان رضوی تا حدودی به ثبات رسیده بود در سراسر زمان‌ها شاهد جولان این ویروس بوده‌ایم.

این روز‌ها در خراسان رضوی به نوعی شاهد وضعیت سیاه کرونایی هستیم و شرایط از وضعیت بحرانی نیز عبور کرده  و قطعا این مسئله خود نمایانگر اینست که که تمام تدابیر اتخاذ شده تاکنون، شکست خورده بوده است.

برخی از متولیان و سیاستگذاران تلاش دارند که در این زمینه همه چیز را متوجه رفتار مردم کنند و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را عامل اصلی خیز مجدد کرونا عنوان کنند.

رعایت شیوه نامه ها از سوی شهروندان به صورت حداقلی دنبال می‌شود، اما واقعا جایگاه و نقش سیاستگذاران و تصمیم‌گیران در این مسئله چیست؟

  حمل و نقل شخصی به سمت مشهد ممنوع بوده  ، اما در همین حال حمل و نقل هوایی و ریلی کاملا به سوی مشهد باز بوده و حتی شدت نیز گرفته است.

نگاهی به سایت‌های خرید و فروش بلیت‌های اینترنتی قطار و هواپیما موید این مسئله است؛ در نهایت اینکه کرونا با خواهش و سیاست آونگی برطرف نمی‌شود.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.