ارائه بهترین خدمت به جامعه هدف مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان گفت : نگاه ما به حل مشکلات مددجویان نگاه آرمانی است، اما ملاک عمل بر اساس واقعیت و داده‌های موجود است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان گفت : نگاه ما به حل مشکلات مددجویان نگاه آرمانی است، اما ملاک عمل بر اساس واقعیت و داده‌های موجود است لذا سعی خواهیم کرد بهترین خدمت ممکن را به جامعه هدف ارائه نماییم و در حد توان پاسخگوی مشکلات مددجویان باشیم.

او گفت : درخواست‌های مردمی زیادی از طرف نهاد‌های مختلف از جمله دفاتر ائمه جمعه محترم، نمایندگان محترم مجلس، فرمانداران محترم، مراجع محترم قضایی ودیگرنهاد‌ها و ارگان‌ها جهت پیگیری مشکلات مددجویان، به بهزیستی ارجاع می گردد که همکاران ما در اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف، با دقت نظر، موضوع را پیگیری کرده و هماهنگی لازم با دیگر حوزه‌های تخصصی جهت پاسخ بموقع ویا هرگونه حمایت لازم را انجام خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، یکی از مهمترین وظایف مددکاران را تکریم ارباب رجوع و پاسخ شفاف و مطابق با اصل مردم سالاری عنوان کرد و افزود: واقف هستیم که شرایط اقتصادی جامعه مشکلات مددجویان را بیش از پیش افزایش داده و جامعه از این نظر دوران سختی را می‌گذراند، اما می‌توان با مشارکت اجتماعی و نگاه برابر این دوران را به راحتی پشت سر گذاشت؛ و تلاش ما این است که امکانات موجود به صورت عادلانه و بنا بر نیاز مددجویان توزیع گردد.

او از کاهش ۲۰درصدی پذیرش در مراکز نگهداری بهزیستی استان مطابق با دستورالعمل‌های ستاد کشوری پیشگیری از بیماری کویید ۱۹خبر داد وافزود: هنوز هم تراکم جمعیتی در مراکز نگهداری بالاست و این خطر افزایش شیوع بیماری کرونا را بیشتر می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.