مدیرکل تامین اجتماعی قم؛

نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری تامین اجتماعی قم رونمایی شد

دادخواه گفت:نسخه آزمایشی میز خدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی استان با ویژگی‌ها و قابلیت‌های به‌روز،رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،علی‌اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه رونمایی از این نسخه آزمایشی گفت: نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی قم دارای مشخصات فنی به‌روز و گرافیک جدید است که تلاش شده اطلاعات کاملی از نوع خدمات ارائه شده در آن گنجانده شود.

دادخواه تصریح کرد: در این مرحله و با توجه به همه‌گیری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله در خانه ماندن مردم، امکان بهره‌برداری غیرحضوری از ۲۷ خدمت مختلف بیمه‌ای و درمانی برای بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران فراهم شده و خدمات جدید نیز در آینده‌ای نزدیک در این میز خدمت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین بارگذاری بخش راهنما و پرسش و پاسخ برای هر خدمت ارائه شده از قابلیت‌های این نسخه آزمایشی محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: راهنمای کامل ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری و همچنین نحوه دریافت خدمت‌های ارائه شده در ۲ قالب متن و چند رسانه‌ای (فیلم و عکس) به همراه بارگذاری پرسش و پاسخ‌های مفید و کاربردی برای مخاطبان سایت از دیگر ویژگی‌های نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی استان قم است.

دادخواه گفت:نسخه آزمایشی میزخدمت غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی استان قم در سایت این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم  یادآورشد: از امکانات مهم موجود در این میز خدمت غیرحضوری، امکان جستجوی ساده و پیشرفته است که مخاطبان می‌توانند از طریق آن بخش مهمی از پاسخ سووالات خود را بدون مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

شماره چهار رقمی ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی هر روز به‌جز روز‌های تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده راهنمایی، ارائه مشاوره‌های بیمه‌ای و پاسخگویی به سووالات کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار