تلاش برای بستن تیم فوتبالی قوی در زرند

رئیس هیئت فوتبال زرند گفت: با توجه به وجود پتانسیل بالای نیروی انسانی و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی که در اینجا وجود دارد، جای حداقل یک تیم حرفه‌ای از این شهرستان در لیگ‌های معتبر کشور خالی است.

مجتبی مولایی رئیس هیئت فوتبال زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برنامه‌های در دستور اقدام خود در هیئت فوتبال این شهرستان اشاره کرد و گفت: در گام نخست سعی کردم، طی جلسات متعددی که با نخبگان ورزشی و پیشکسوتان فوتبال زرند داشتم، از نظرات آن‌ها استفاده کنم و یک تیم قوی برای هیئت این شهرستان ببندم تا هم از نیروی جوانی و هم تجربه، توامان استفاده کنم.

او افزود: خوشبختانه افرادی انتخاب شدند که از نظر علمی و تخصصی یک تیم قوی را تشکیل دادند.

مولایی تصریح کرد: در گام بعد، سند راهبردی برای فوتبال زرند تدوین کردم و این سند را در اختیار اعضای هیئت قرار دادم و به آن‌ها برنامه دادم و شرح وظایف را تعریف کردم تا هر کمیته با دپارتمان‌های تخصصی خود به منظور دستیابی به اهداف بزرگ هیئت گام بردارد.

او به ایام کرونا و محدودیت‌های این برهه زمانی اشاره کرد و بیان داشت: سعی داریم در این دوران که فوتبال برگزار نمی‌شود به توسعه زیرساخت‌ها توجه کنیم، بر این اساس چمن و سالن ٢٢ بهمن که وضعیت خوبی ندارند، در دستور کارند تا رسیدگی شوند که این سرمایه‌ها مستهلک نشوند و از بین نروند.

رئیس هیئت فوتبال زرند در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه باید به سمت حرفه‌ای شدن برویم، گفت: هر کدام از مراکز صنعتی این شهرستان، باید یک باشگاه را به ثبت برسانند تا با حمایت آن‌ها بتوانیم مجدداً شور و اشتیاق را به فوتبال زرند برگردانیم و لیگ‌های پویایی در همه رده‌های سنی برگزار کنیم.

مولایی افزود: همانطور که از پیشینه فوتبال زرند باخبر هستید با وجود استعداد‌های نابی که در این شهرستان وجود دارد، جای حداقل یک تیم حرفه‌ای از زرند در لیگ‌های معتبر کشور خالی است.

او تصریح کرد: با وجود پتانسیل بالای نیروی انسانی که در این شهرستان وجود دارد، حق زرند است که بتواند نه تنها در سطح استان، بلکه در کشور با داشتن مربیان با دانش و بازیکنان نخبه و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی باز هم حرف‌های برای گفتن داشته باشد.

مولایی بیان داشت: سعی کرده ام به دور از مسائل سیاسی و فقط با توجه به شایسته سالاری یک تیم قوی و سالم را انتخاب کنم و امیدوارم با کمک مسئولان رده بالای این شهرستان و حمایت همه مردم زرند بتوانم به اهداف تدوین شده ام دست پیدا کنم تا یکبار دیگر شاهد حضور پرشور مردم فهیم و فوتبال دوست زرند در استادیوم‌ها و سالن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار