کمک ۵ میلیاردی لرستانی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی استان خبرداد و گفت: این مبلغ بیش از دو برابر مدت مشابه پارسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،اصغر حقی‌پور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در دیدار اعضای این ستاد با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد که امروز ۲۲ آبان‌ماه در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان اظهار کرد: در شش ماهه اول سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در استان لرستان جمع‌آوری شد.

او تصریح کرد: در شش ماهه اول امسال علی‌رغم شیوع کروناویروس و مشکلاتی که مردم استان با آن مواجه بودند، بیش‌از ۵۰۰ میلیون تومان نذورات مردم لرستان جهت بازسازی عتبات عالیات جمع‌آوری شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان اضافه کرد: مردم استان لرستان با وجود این‌که از بنیه مالی ضعیفی برخوردار هستند، همیشه در حد توان ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) نشان داده‌اند، به‌نحوی که طی سال‌های فعالیت ستاد عتبات عالیات لرستان تاکنون نذورات قابل‌توجهی شامل طلا، نقره، کاشی، سیمان، فرش، سنگ چینی و میلیارد‌ها تومان وجه نقد برای بازسازی عتبات در این استان جمع‌آوری شده است.

حقی پور بیان کرد: همچنین، طی این سال‌ها چندین کاروان شامل مهندسان و کارگران برای بهسازی، تأمین و بازسازی حرمین عتبات عالیات از لرستان به‌صورت رایگان اعزام شده‌اند و در آنجا نیز کار‌های خوبی را به جا گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.