مدیر اجرایی موقوفات هلال احمر:

کرمان، رتبه اول موقوفات هلال احمر در کشور را دارد

مدیر اجرایی موقوفات هلال احمر در سفر به کرمان گفت: موقوفات جمعیت هلال احمر کرمان در سطح کشور رتبه اول را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی لیالی، مدیر اجرایی موقوفات جمعیت هلال احمر در سفر به استان کرمان با اشاره به اینکه موقوفات جمعیت هلال احمر استان کرمان در سطح کشور رتبه اول را دارند، گفت: در ۲۲ استان کشور موقوفه داریم که حدودا هفت استان، بیشترین موقوفه را به خود اختصاص داده اند که از این پس از سوی هیئت اجرایی موقوفات استان مربوطه مدیریت و رسیدگی می‌شوند.

او  افزود: حفاظت، صیانت، مراقبت و کنترل مسائل مالی و اجرای نیات واقفان از موارد بسیار مهمی است که باید به همت هیئت اجرایی استان در این زمینه پیگیری و رسیدگی شود.

لیالی با اشاره به اینکه مسائل مربوط به موقوفات و دارایی‌های جمعیت هلال احمر احساس مسئولیت سنگینی بر دوش متولیان این امر دارد، تصریح کرد: استان کرمان در این زمینه شرایط ویژه‌ای در خصوص موقوفات دارد.

او بیان کرد: موقوفات جمعیت هلال احمر با توجه به گستردگی و حجم بالای موقوفات در شهرستان رفسنجان به ۲ بخش کشاورزی و املاک شهری تقسیم خواهند شد.

او افزود: درآمد‌های حاصل از بخش کشاورزی و دارایی‌های وقف، در حساب خصوصی مربوط به همان موقوفه واریز خواهد شد.

مدیرکل حسابرسی جمعیت هلال احمر، مدیر اجرایی موقوفات جمعیت هلال احمر، مدیرعامل و دو نفر از اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان اعضای هیئت اجرایی موقوفات استان از سوی رییس جمعیت هلال احمر معرفی شدند.

مدیر اجرایی موقوفات هلال احمر در سفر به استان کرمان طی احکام جداگانه از سوی رییس جمعیت هلال احمر، هیئت اجرایی موقوفات جمعیت هلال احمر استان کرمان را معرفی کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار