در بسته حوادث شنبه ۲۴ آبان ۹۹ بخوانید؛

کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک در هندیجان

حوادث امروز شنبه ۲۴ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۲۴ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۷۳ کیلوگرم تریاک در هندیجان کشف شد

سرهنگ یدالله امیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری تیبا حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ یدالله امیری بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۶ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ارتقای امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان و جاده‌های مواصلاتی با مشارکت پلیس‌های تخصصی این فرماندهی طی ۷۲ ساعت گذشته اجرایی شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۱۷ فقره انواع سرقت و همچنین مقدار ۱۸ کیلو و ۸۸۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد و ۶ متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: در زمان اجرای طرح تعداد ۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب و تعداد ۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت و نداشتن پلاک انتظامی توقیف شدند.

سرهنگ محمد عزیزی در پایان با اشاره به اینکه "ارتقاء امنیت جامعه" و "رضایتمندی مردم" از اهداف اصلی پلیس است و این طرح‌ها به صورت مداوم با اقتدار توسط پلیس این شهرستان اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دستگیری سارقان منازل و اماکن خصوصی در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی پس از بررسی و پیگیری سرنخ‌های موجود محل اختفای ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۰ فقره منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار