مهم‌ترین حوادث ۲۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۴ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۱۶ کیلو تریاک در داراب کشف شد

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۱۶ کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو ۲۰۶ در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در داراب، بیان کرد: ماموران انتظامی بخش جنت داراب هنگام گشت‌زنی در محور‌های فرعی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او ادامه داد: راننده قاچاقچی بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاچاقچی حرفه‌ای با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها و متواری شد، گفت: در بازرسی از آن سواری، ۱۱۶ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف با اجرای طرح نظارت بر اصناف خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد درباره پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فیروزآباد، گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

او افزود: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری اداره اصناف، شبکه بهداشت و درمان و اداره صمت به صورت روزانه از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید و بر رعایت صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن بازدید از ۸۵ واحد صنفی، ۱۵ واحد متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی و رعایت نکردن موارد بهداشتی با دستور مقام قضائی پلمب و برای ۲۴ واحد صنفی هم اخطاریه صادر کردند.

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و برخورد با اصناف متخلف همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۵ راس گوسفند قاچاق در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره توقیف گوسفند قاچاق در لارستان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۳۵ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است، افزود: کارشنان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق و کشف احشام سرقتی در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ۱۵ راس گوسفند سرقتی در اقلید کشف و یک نفر سارق دستگیر شد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید درباره دستگیری سارق در اقلید، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از محلات اقلید، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کنند.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۵ راس احشام مسروقه کشف شد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید، تصریح کرد: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف سیگار قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۳۷۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در لامرد خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد درباره کشف سیگار قاچاق در لامرد، گفت: ماموران انتظامی شهرستان لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه پژو پارس حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۳۷۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ زارع‌پور بیان کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.