مرگ نگهبان باغ در نی ریز بر اثر گازگرفتگی/سقوط از طبقه سوم ساختمان در شیراز منجر به مرگ شد

مهم‌ترین حوادث ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سقوط از طبقه سوم یک ساختمان در شیراز منجر به مرگ شد

معاون اجتماعی پلیس فارس از سقوط مردی ۵۹ ساله از طبقه سوم یک ساختمان در شیراز و فوت او خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس درباره سقوط از طبقه سوم یک ساختمان در شیراز، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع ساختمان در بلوار نصر شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۵۹ ساله در تراس منزلش در طبقه سوم در حال تنظیم آنتن تلویزیون بوده که بنا به دلایل نامعلوم از ارتفاع سقوط و منجر به مرگ او شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد.

کشف ۱۲۱ کیلو تریاک در داراب

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۲۱ کیلو تریاک توسط ماموران انتظامی داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس درباره کشف مواد مخدر در داراب، بیان کرد: ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری پراید و پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

او تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر ۲ دستگاه خودرو را توقیف و رانندگان را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از آن ۲ خودرو، ۱۲۱ کیلو تریاک کشف شد، اظهار داشت: هر ۲ نفر متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

مرگ نگهبان باغ در نی ریز بر اثر گازگرفتگی

فرمانده انتظامی نی‌ریز از مرگ نگهبان باغ بر اثر گاز گرفتگی در شهرستان نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز درباره مرگ نگهبان باغ در نی ریز بر اثر گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در روستای بسترم شهرستان نی‌ریز، بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد فردی به عنوان نگهبان باغ در داخل چادر مسافرتی با روشن کردن پیک‌نیک در حال استراحت بوده است.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه این فرد به علت روشن کردن پیک‌نیک و استنشاق گاز منو اکسید کربن دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است، ادامه داد: جسد متوفی بوسیله اورژانس تحویل پزشک قانونی شد.

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در گراش

فرمانده انتظامی گراش از کشف یک دستگاه موتوسیکلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی گراش درباره کشف موتورسیکلت قاچاق در گراش، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی گراش با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی در سطح شهرستان با موتورسیکلت غیرمجاز در حال انجام حرکات نمایشی و تولید صدای ناهنجار و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌باشد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران موفق به شناسایی و محل عبور موتورسیکلت مذکور شدند، تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی کارکنان یگان امداد موتورسیکلت را توقیف و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش این موتورسیکلت قاچاق، ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: با توجه به تاریکی هوا راکب متواری شد که تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

۳ کشته و مصدوم بر اثر واژگونی سواری رانا در محور صدرا - شهرک گلستان

رئیس پلیس راهور فارس از مرگ ۲ نفر و مجروح شدن یک نفر بر اثر واژگونی سواری رانا در محور صدرا - شهرک گلستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس درباره حادثه رانندگی در محور صدرا - شهرک گلستان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی سواری رانا در محور صدرا-شهرک گلستان شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک خودرو رانا با ۳ سرنشین در مسیر مذکور در حال حرکت بوده که واژگون شده است.

سرهنگ عباسی گفت: بر اثر وقوع این حادثه، راننده و یک سرنشین این خودرو در دم جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر مجروح و راهی بیمارستان شد.

رئیس پلیس راهور استان فارس تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده‌اند.

برخورد قاطع پلیس با خرده فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی فسا از اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و کشف ۱۳ کیلو و ۶۲۴ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان فسا خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان را طی هفته گذشته در سطح شهرستان فسا اجرا کردند.

او افزود: با دستور مقام قضائی و پس از شناسایی پاتوق خرده فروشان، در چند عملیات جداگانه ماموران موفق به کشف ۱۳ کیلو و ۶۲۴ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۹ نفر خرده فروش در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره دستگیری سارق در ممسنی، گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در ممسنی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق در این خصوص شدند، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

سرهنگ قسام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی ممسنی است.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده درباره پلمب واحد‌های صنفی در آباده، گفت: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و اصناف شهرستان و به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، طرح برخورد با صنوف متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا شد.

او با بیان اینکه در این طرح از ۸۰ واحد صنفی بازدید شد، ادامه داد: در این خصوص به ۶۹ واحد صنفی اخطاریه صادر شد و ۱۱ واحد نیز به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و ضوابط انتظامی با دستور مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی صنفی در این زمینه، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.