اهدای کتاب در مناطق روستایی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه اهدای کتاب در مناطق روستایی چند شهرستان را اجرا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت : اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی پیش‌بینی و به اجرا در آورده است.

او گفت : برنامه‌های هفته کتاب امسال از ۲۴ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹ در سراسر کشور با شعار «دانایی؛ مانایی» اجرا می‌شود، در حالی که شیوع بیماری کرونا بستر اجرای این برنامه‌ها را به‌طور کامل به فضای مجازی منتقل کرده است.

مدیرکل کانون استان افزود: در این میان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه بستر اینترنتی پرتال و صفحه‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی را به برگزاری برنامه‌های این هفته اختصاص داده است.

او افزود: یکی از برنامه‌های این اداره کل، اهدای کتاب به مناطق روستایی در شهر‌های استان کرمانشاه که فاقد مراکز فرهنگی هستند، است؛ و به همین منظور در روز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹، چندین جلد کتاب با همکاری واحد‌های کتابخانه‌های پستی کانون پرورش فکری استان، کتاب‌ها در میان کودکان و نوجوانان توزیع شد.

فتاحی ادامه داد: کانون پرورش فکری در همین حال طی هفته کتاب و در صفحه فروش اینترنتی محصولاتش به نشانی shop.kpf.ir تخفیف‌هایی را برای فروش کتاب‌هایش درنظر گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار