اعلام برنامه های هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، هم‌زمان با سراسر کشور، از ۲۴ آبان شروع می‌شود و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  برنامه‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی این اداره کل اعلام شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی از روز شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مختلفی را با همین موضوع پیش‌بینی کرده است.

فتاحی گفت: با شیوع بیماری کروناویروس در کشور، برنامه‌های کانون در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار "دانایی؛ مانایی" و به صورت مجازی خواهد بود.

مدیرکل کانون، این برنامه‌ها را شامل: معرفی کتاب توسط اعضا و مربیان مراکز کانون، قدردانی از اعضای کتاب‌خوان برگزیده کشوری و اهدای جوایز به آنان، اهدای کتاب به مناطق محروم، و... عنوان کرد.

فتاحی با اشاره به انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون در فضای مجازی، انجام این فعالیت‌ها در هفته پیش‌روی را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی معرفی کرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در روستا‌ها و مناطق محروم و زلزله‌زده شهرهای: سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی را نیز به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل در هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام کرد.

هفته کتاب و کتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، هم‌زمان با سراسر کشور، از ۲۴ آبان شروع می‌شود و تا ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ادامه دارد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار