توسعه فوتبال در سراسر استان، اولویت مهم هیئت فوتبال کرمان

سرپرست هیئت فوتبال کرمان، توسعه و گسترش فوتبال در تمام سطوح و در جای جای استان کرمان را از اولویت های مهم این هیئت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در حاشیه نشست داوران و کمک‌داوران کرمانی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور با علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال که در محل سالن آموزش این هیئت برگزار شد، در ابتدا از زحمات قرایی رئیس سابق هیئت فوتبال استان کرمان و تمام اعضای این هیئت تشکر و قدردانی کرد.

او به بیان گزارشی در خصوص وضعیت فوتبال استان کرمان پرداخت و گفت: هم اکنون حدود ۵۵ تیم از استان کرمان در لیگ‌های مختلف کشور حضور دارند، به طوری که ما هر هفته در شهرستان‌ها و مرکز استان شاهد برگزاری مسابقات هستیم.

سلاجقه توسعه و گسترش فوتبال در تمام سطوح و در جای جای استان را از اولویت‌های مهم هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد و افزود: شرکت داوران در لیگ‌های برتر و حضور مربیان و سرمربیان کرمانی در کشور از برنامه‌های چندین ساله ماست که خوشبختانه در زمینه حضور داوران اتفاقات خوبی افتاد و انتظار داریم بیش از این، حرفی برای گفتن در کشور داشته باشیم.

او تصریح کرد: متأسفانه حضور مربیان و سرمربیان کرمانی در کشور با وجود تلاش‌های بسیار عملیاتی نشده است و همچنان جزو برنامه‌های در دستورکار این هیئت است.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در زمینه آمادگی این هیئت به منظور هر گونه همکاری با کمیته فدراسیون (چه کلاس‌های آموزشی و چه موضوعات دیگر) به صورت منطقه‌ای یا کشوری با توجه به تجارب قبلی قول مساعد داد.

سلاجقه داوری در حوزه بانوان را یکی دیگر از تصمیمات مهم این هیئت دانست و گفت: انتظار داریم داوران کرمانی در حوزه داوری نیز بتوانند در عرصه اول مملکت خوش بدرخشند و حضور داشته باشند.

او افزود: البته اکنون در حوزه بانوان اقداماتی زیادی انجام شده که قابل تقدیر است و تصمیم داریم کار‌های بیشتری در این حوزه انجام شود.

سلاجقه تصریح کرد: مبنا در هیئت فوتبال استان کرمان بر انجام کار تیمی و جمعیست و تاکنون تلاش کرده ایم همه در کنار هم کمک کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار