مدارس خراسان رضوی دو هفته دیگر تعطیل شدند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس خراسان رضوی از روز شنبه اول آذر ماه همزمان با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به مدت دو هفته تعطیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تمام مدارس خراسان رضوی از اول آذرماه تا نیمه آذرماه تعطیل خواهند بود و فرآیند آموزش همچون هفته‌های گذشته به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

او افزود: خدمت رسانی به مردم متوقف نخواهد شد و نیرو‌های اداری در مناطق نارنجی به صورت ۵۰ درصد و در مناطق قرمز به صورت ۳۰ درصد در ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: مدیران مدارس دوره دوم متوسطه به گونه‌ای تدبیر خواهند کرد که در روز و ساعتی مشخص در هفته فرآیند دریافت تاییدیه‌های تحصیلی انجام شود.

خدابنده بیان کرد: هیچ یک از مدارس و آموزشگاه‌های غیر دولتی از این قاعده مستثنی نبوده و در صورت برگزاری کلاس حضوری برخورد لازم با مسوولان آن‌ها انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: تمامی مدیران مدارس برای پیگیری استمرار آموزش‌های مجازی به نحو مطلوب برنامه ریزی خواهند کرد.

انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.