بیش از ۱۷۴ هزار بازدید از اماکن عمومی و غیر عمومی به منظور کنترل بیماری کرونا

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۹۱ مورد بازدید مشترک از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و سازمان‌ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تیر ماه امسال با همکاری نمایندگان سایر سازمان‌ها و ادارات بازدید‌های مشترک از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

او افزود: با همکاری میانگین روزانه ۵۰ تیم بازرسی از مراکز نظامی و امنیتی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، مراکز گردشگری، اقامتی و رستوران ها، مراکز خدماتی، اصناف، مطب ها، داروخانه ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و آزمایشگاه‌ها بازدید به عمل آمده است، در قالب این بازدید‌ها سه هزار و ۹۸۲ تذکر کتبی صادر و ۷۴۹ واحد نیز پلمپ شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در این طرح، بیش از ۶۸ درصد از واحد‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار داشته اند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.