مراسم تحلیف داوطلبان جدید جمعیت هلال احمر قم برگزار شد

مراسم تحلیف ۳۵۰ داوطلب جدید الورود سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان قم امروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سیصد و پنجاه نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم امروز با انجام مراسم تحلیف وارد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان شدند.

در این مراسم که با حضور استاندار و رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد،   بهرامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: هم اکنون ۱۹۰۰ نفر از جوانان قم عضو سازمان جوانان هستند که ۳۵۰ نفر آنان از امروز وارد سازمان امداد و نجات شدند و تعداد اعضای این سازمان را که به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، به بیش از دو هزار نفر افزایش دادند.

سرمست ،استاندار قم هم از تلاش‌های سازمان جوانان هلال احمر به ویژه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تجلیل کرد و گفت: این سازمان در اجرای طرح جدید محدودیت‌ها از شنبه نیز می‌تواند به یاری مسئولان استان بیاید.

او بر ضرورت حضور جوانان در همه صحنه‌ها تاکید و تصریح کرد: متاسفانه مدیران آن گونه که باید و شاید، باور و اعتماد جدی به جوانان ندارند، اما از همه آن‌ها خواسته ام از مشاوران جوان در اداره امور بهره‌مند شوند.

 گلفشان ،رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم در سخنانی با تبریک هفتاد و سومین سالروز تاسیس این سازمان از امضای تفاهم نامه با برخی وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها خبر داد و گفت: این تفاهم نامه‌ها در جهت اهداف مشترک بین هلال احمر و دیگر سازمان ها است تا اهداف بشر دوستانه بیش از پیش محقق شود.

او اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور را یک میلیون و دویست هزار نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به این که آموزش‌های حضوری در شرایط فعلی ممکن نیست درصدد طراحی اپلیکیشنی هستیم تا بتوانند با گذراندن دوره‌های مجازی، فعالیت‌های خود را پیگیری کنند.

در این مراسم همچنین از تعدادی از اعضای فعال سازمان جوانان هلال احمر قم که در ایام نوروز، طرح غربالگری، نذر سلامت پیشگیری از اعتیاد و تولید محتوای آموزشی فعالیت داشتند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

رونمایی از پوستر‌های چند زبانه در زمینه مسائل مختلف از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار