کرمان قطب فوتبال کشور

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: کرمان به واسطه حضور تیم‌های زیادِ بانوان و آقایان در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال، قطب فوتبال کشور به شمار می‌رود.

علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به انجام تست‌های آزمون بدنی داوران فوتبال استان کرمان، حاضر در لیگ‌های ۲،۳ و پایه اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت حساس امروزِ جامعه در مواجهه با ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی فدراسیون به صورت وبینار برگزار شد و تست آزمون بدنی نیز بر عهده استان‌ها گذاشته شد که اصولاً با حضور یک نماینده از فدراسیون انجام می‌شوند.

او افزود: کرمان به واسطه حضور تیم‌های زیادِ بانوان و آقایان در لیگ‌های مختلف فوتبال و فوتسال، از استان‌هایی به شمار می‌رود که قطب فوتبال کشور است و در داوری نیز سرمایه‌گذاری زیادی کرده و داوران بسیار خوبی دارد که در آینده هم، فکر کنم خیلی موفق باشند.

سهرابی به پتانسیل‌های داوری استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حضور تیم‌های این استان در لیگ‌های مختلف و برگزاری رقابت‌های زیاد، داوران،  پرورش بهتری پیدا می‌کنند.

او تصریح کرد: خوشبختانه داوران زیادی با پتانسیل‌های خیلی خوب در استان کرمان پا به عرصه گذاشته اند و در این میان، به نظر می‌آید با این پتانسیل کرمان در آینده حرف‌های زیادی در داوری، برای گفتن خواهد داشت.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با ابراز خرسندی از حضور داوران جوان و توانمند در استان کرمان، به انجام تست گیری داوران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کار به بهترین وجه ممکن و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همکاری خوب مسئولان در استان کرمان انجام شد.

سهرابی با اعلام اینکه مدیریت کردن و سازماندهی تشکیلات، با این همه تیم‌های لیگ برتری با شرایط خیلی خوب، قاعدتاً هنر مدیریتی بالایی می‌خواهد، افزود: خوشبختانه هیئت فوتبال استان کرمان در این زمینه، خیلی منسجم و بسیار خوب عمل کرده است.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی فدراسیون به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان، افراد دسته بندی و در گروه‌های مختلف در این کلاس آموزشی شرکت کردند.

سهرابی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های ۳ به ۲ و ۲ به ۱ به استان‌ها محول شده است، بیان داشت: در استان‌ها اگر استانداری برای برگزاری کلاس‌ها مجوز دهد، ما محدودیتی برای برگزاری نداریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار