امر به معروف کرونایی از سوی بسیجیان خمین

بسیجیان شهرستان خمین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مردم را امربه معروف می‌کنند.

سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تشریح برنامه‌های این شهرستان در هفته بسیج برگزاری ایستگاه‌های امر به معروف به منظور استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله برنامه‌های این ناحیه عنوان کرد.

سرهنگ حسینی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متفاوتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: اولین برنامه طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا به همت پایگاه‌های بسیج، سپاه و دانشکده علوم پزشکی با غربالگری بیماران شروع و تا هفته سلامت ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین بیان کرد: افتتاح طرح‌های عمرانی در روستا‌ها، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، ضدعفونی معابر، تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته سبد کالا هم از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

او ادامه داد: توزیع آبمیوه بین بیماران بستری در بیمارستان و بیش از ۱۰۰ برنامه تدارک دیده شده که در هفته بسیج در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های و فعالیت‌های گرامیداشت بسیج در عناوین مختلف در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.