بیش از هشت هزار و پانصد جلد کتاب در استان مرکزی اهدا شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: هشت هزار و ۵۵۰ جلد کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، در سال جاری از سوی کتابخانه سیار استان اهدا شد.

بیش از هشت هزار و پانصد جلد کتاب در استان مرکزی اهدا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مهدی ثامنی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: هشت هزار و ۵۵۰ جلد کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، در سال جاری از سوی کتابخانه سیار استان اهدا شد و این کتاب‌ها به ایستگاه مطالعه در مطب‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها و سایر اماکن عمومی دارای فضای نگهداری کتاب و نیز برخی از افراد اهدا شده است.

او اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۰۰ جلد از این کتاب‌های توزیعی در مناطق حاشیه شهری اراک به افراد علاقه‌مند به مطالعه اهدا شد که مورد استقبال خوب مردم ساکن در این مناطق قرار گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: مینی‌بوس کتابخانه سیار استان سال ۹۱ راه اندازی شد و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از ظرفیت آن بیش از گذشته برای در اختیار قرار دادن کتاب به دوستداران مطالعه استفاده شده است.

ثامنی افزود: مردم می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۹۲۵۱۵۵۵ تماس بگیرند تا مینی‌بوس کتابخانه سیار استان کتاب‌های فرد تماس گیرنده را هم برای اهدا و هم برای مطالعه در اختیار متقاضیان قرار دهد.

او اظهار داشت: افراد می‌توانند با دعوت از کتابخانه سیار استان فرم عضویت را دریافت و در کتابخانه‌های استان عضو شوند.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: کتابخانه ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.