ممنوعیتی برای سفر‌های هوایی ابلاغ نشده است

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه گفت : با توجه به مصوبات ستاد کرونا، ممنوعیتی برای سفر‌های هوایی ابلاغ نشده و فقط محدودیت تردد با تست کرونا انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر‌ها در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با کاهش ۲۷ درصدی پرواز‌ها مواجه هستیم.

او با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده توسط ستاد ملی کرونا از امروز اول آذر، گفت : بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا افراد منعی برای سفر هوایی ندارند، اما چنانچه قبلاً کرونا داشته‌اند باید گواهی منفی تست کرونا را ارائه دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه افزود: پرواز‌های روزانه به مقصد تهران، مشهد، بندر عباس، کیش، عسلویه مطابق برنامه با رعایت دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.

بیاتی افزود: ضدعفونی ترمینال مسافربری به طور مستمر انجام می‌شود و محلول ضد عفونی و ماسک به صورت مستمر در اختیار پرسنل در محیط کار قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: از ورود مسافرین فاقد ماسک به ترمینال و هواپیما جلوگیری می‌شود و با نصب بر چسب‌هایی رعایت فاصله اجتماعی را تذکر می‌دهیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هنگام پرواز بر عهده شرکت‌های هواپیمایی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار