آغاز به کار گرمخانه‌ای با ظرفیت بیش از ١٠٠ نفر

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت:گرمخانه‌ای در منطقه ۶ مشهد ویژه بانوان و آقایان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا دانایی معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ما به ویژه در حوزه افراد آسیب پذیر و در معرض آسیب است.

او افزود:  یک گرمخانه با گنجایش ۱۰۰ نفر در منطقه شش برای ساماندهی افراد بی‌خانمان ایجاد شده و از روز ۲۹ آبان ماه با توجه به برودت هوا و آغاز روز‌های سرد پذیرش خود را آغاز کرده است.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: این گرمخانه در حالت عادی، ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر را دارد، اما با توجه به وضعیت فوق‌العاده‌ای که در آن قرار داریم و لزوم اجرای فاصله فیزیکی، روزانه ۱۰۰ نفر پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید


دانایی بیان کرد: کلیه اقلام بهداشتی برای استحمام و رعایت توصیه‌های بهداشتی برای شهروندان بی‌خانمان و کارتن خواب در این مرکز مهیا شده است و ضدعفونی محیطی به صورت مداوم و مستمر انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: پذیرش در گرمخانه‌ها شهرداری کاملا اختیاری بوده و از هرگونه اقدام تنبیهی نسبت به این گروه از شهروندان آسیب‌پذیر جلوگیری می‌کنیم. هدف اصلی ما این است که از جان شهروندان بی‌خانمان در مقابل سرما و آسیب‌های احتمالی حفاظت کنیم.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار