مراسم تشییع و تدفین امام جمعه سابق کرمان برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر عالم مجاهد و روحانی آیت الله جعفری نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تشییع پیکر مطهر عالم مجاهد و روحانی آیت الله جعفری نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان امروز دوشنبه سوم آذر ماه از مصلی با حضور خانواده و جمعیت بسیار محدود به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

مراسم تدفین این عالم وارسته نیز در محل مسجد صاحب الزمان کرمان با توجه به شیوع بیماری کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور مسئولان استانی، روحانیون و خانواده وی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر آیت‌الله جعفری، این سید جلیل القدر نماز خواند.

مراسم تشییع و تدفین امام جمعه سابق کرمان برگزار شد

در پی درگذشت آیت الله سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان ضمن ارسال پیام مشترک از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار، دیروز و امروز در استان کرمان عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار