تلاش‌ها برای قطع زنجیره ویروس کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: تمام تلاش‌ها باید در راستای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا و خروج استان از وضعیت قرمز باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های فرمانداران در پیشبرد طرح ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جامع ستاد مدیریت کرونا گفت : تمام تلاش‌ها باید در راستای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا و خروج استان از وضعیت قرمز باشد.

به گزارش ایرنا «حسین خوش اقبال» روز دوشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های صحنه، کنگاور، هرسین و سنقر که به صورت وبیناری برگزار شد، افزود: باوجود همه موانع و مشکلات، گزارش‌های فرمانداران نشان از پیگیری و جدیت در اجرای طرح ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ستاد کرونا دارد که بسیار امیدوار کننده است.
وی افزود: فرمانداران فرماندهان خط مقدم جبهه کنترل بیماری کرونا هستند و با مشکلات و موانع کاری بیشتری روبرو هستند که با این حال عملکرد شهرستان‌ها حاکی از روی دادن شرایطی مثبت در استان در کنترل ویروس کرونا بوده است.

خوش اقبال همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه تاکید کرد: مراعات مردم و حسن رفتار با شهروندان با توجه به مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی ضروری است و نباید در این شرایط برخی رفتار‌ها موجب ناراحتی مردم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار