مقصودلو مطرح کرد؛

اطلاع از آخرین خدمات سامانه «املاک من» برای شهروندان

مشاور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، آخرین خدمات سامانه «املاک من» برای شهروندان را تشریح کرد.

حسام مقصودلو، مشاور مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفت وگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین خدمات سامانه «املاک من» برای شهروندان،اظهار کرد: اساس تشکیل سامانه تهران من غیرحضوری  شدن خدمات شهرداری تهران بوده است، در سامانه تهران به  ۳ هویت،فرد ملک و خودرو اشاره شده است، در املاک‌چند موضوع وجود دارد؛ ابتدا پرداخت عوارض پایدار است،شهروندان  با پیدا کردن ملک در نقشه  قبوض شهرداری را پرداخت می کنند؛ قبوض دیگر نیز مثل آب، برق و گاز را می توان در این سامانه پرداخت کرد.
مشاور سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به اینکه سامانه «املاک من» در مرحله آزمایشی بوده  و تا ۳ ماه ادامه دارد،افزود: راجع به ملک موضوعات دیگر هم وجود دارد؛ به طور مثال، اینکه در سامانه املاک من می‌توان وضعیت پایان کار و خلافی را مشاهده کرد. محدودیت استعلام در روز را برای جلوگیری از تخلفات در سامانه «املاک من» قرار دادیم.

مقصودلو یادآور شد:سامانه «املاک من» با هدف توسعه سرویس‌های الکترونیک شهروندی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از میزان عوارض نوسازی و پسماند خود و دیگر اطلاعات املاک خود آگاه شوند. سرویس‌های این سامانه مختص شهرداری تهران است و  املاک تهران با کد نوسازی شناسایی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار