امتناع ترامپ از شرکت در جلسه بررسی تقلب انتخاباتی پنسیلوانیا

رئیس‌جمهور کنونی آمریکا برنامه خود برای حضور در جلسه بررسی تقلب انتخاباتی پنسیلوانیا را لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، امروز (چهار‌شنبه) اعلام کرد در جلسه قانونگذاران کشورش برای بررسی تقلب انتخاباتی پنسیلوانیا شرکت نخواهد کرد.

بر این اساس ترامپ برنامه خود برای حضور در جلسه بررسی ادعای تقلبی که از سوی شخص او مطرح شده بود، را لغو کرد.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که به تازگی پاسخ تست کرونای «بوریس اپشتین»، مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ، مثبت اعلام شده است.

بنا بود امروز قانونگذاران حزب جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا، در هتل «گتیزبورگ» جلسه استماعی برای رسیدگی به تقلب انتخاباتی ادعا شده از سوی ترامپ در انتخابات این ایالت برگزار کنند.

همچنین اعلام شده بود «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ، و برخی دیگر از نمایندگان او در کارزار انتخاباتیش در این جلسه حاضر شوند. گفته می‌شود این سفر در برنامه‌های رسمی ترامپ نبوده، اما رسانه‌ها حضور او را اعلام کردند.

گفتنی است، «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ، با کسب ۳۰۶ رای الکترال موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است و بسیاری از رهبران جهان این پیروزی را به وی تبریک گفته‌اند.

اما ترامپ به طور مکرر اداعا‌هایی درباره تقلب انتخاباتی مطرح می‌کند و کمپین حقوقی رسیدگی به این مسئله را به راه انداخته است.

امتناع ترامپ از شرکت در جلسه بررسی تقلب انتخاباتی پنسیلوانیا

همچنین ترامپ به تازگی در پیامی توییتری باز هم ادعای خود را تکرار کرد و نوشت: «در انتخابات تقلب شده است.»

بر این پیام نیز مانند دیگر پیام‌های رئیس‌جمهور آمریکا از سوی شبکه اجتماعی توییتر برچسب «این ادعا درباره تقلب انتخاباتی مورد مناقشه است» زده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار