راهکار‌های طلایی و کم هزینه برای کاهش وزن در دوران قرنطینه

قرنطینه ممکن است باعث اضافه وزن شود که در اینصورت انجام برخی از راهکار‌های کم هزینه باعث لاغری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، چاقی در مردان و زنان، کودکان و نوجوانان متفاوت است. اکنون خانواده ها آپارتمان نشین شده اند و با افزایش بازی‌های کامپیوتری و تلفن همراه آمار بی تحرکی و پرخوری کودکان و نوجوانان بیشتر شده است. در حال حاضر هم با شیوع کرونا و دوران قرنطینگی افراد خانواده بیش از پیش مجبور هستند در خانه بمانند.

همچنین با آمدن کرونا چاقی و اضافه وزن در افراد بیشتر شده است، به همین امر افراد باید سبک زندگی را تغییر داد و راهکار‌های کم هزینه ای را برای تناسب اندام و حفظ سلامتی در پیش گرفت. بهترین کار این است که از هر تهدیدی یک فرصت بسازیم پس می توان در دوران قرنطینگی به سمت کاهش وزن حرکت کرد.


بیشتر بخوانید


اولین کار برای رسیدن به وزن مطلوب این است که مصرف فست فود‌ها و غذا‌های پرکالری را کاهش دهید، میان وعده های خود را هوشمندانه و با دقت کامل انتخاب کنید سپس از مصرف شیرینی هاخودداری کرده و به اندازه کافی آب و مایعات بنوشید.

علاوه بر آن در خانه ورزش کرده، مصرف میوه و سبزیجات را در سبدغذایی خود اضافه کنید، استرس را کاهش داده و تا حد امکان مثبت اندیش باشید همچنین سالاد را در بدنه اصلی غذای روزانه قرار دهید و در آخر خواب خوب و کافی داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من دنبال اضافه وزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بهترين و راحت ترين و مفرح ترين روش لاغري دويدن درجاس
آخرین اخبار