وقوع بارش های پراکنده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز بارش‌های پراکنده برای نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی و غرب استان پیش بینی شده است و از عصر روز یکشنبه با افزایش ابرناکی، بارش‌های برف و باران در نواحی شمالی و غرب استان رخ خواهد داد.

او افزود: دمای هوای خراسان رضوی شنبه کاهش می‌یابد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته روند دمای هوا در استان افزایشی است.
 

بیشتر بخوانید


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روز شنبه به کمتر از ۱۰ درجه می‌رسد.

اثمری بیان کرد: از روز یکشنبه تا پایان هفته آینده دما در مناطق مختلف خراسان رضوی به تدریج هر روز به میزان حدود یک درجه افزایش می‌یابد.
 
او تصریح کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در  بجستان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.