تأکید امام جمعه ریگان بر توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم

امام جمعه ریگان گفت: کرونا، مشکلات اقتصادی خانواده‌ها را تشدید و دشواری‌های زیادی را بر آن‌ها تحمیل کرده است که باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه این شهرستان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به بیگانگان نمی‌توان اطمینان کرد، گفت: همه ما باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود بیشترین استفاده را داشته باشیم و با تأکید بر "ما می‌توانیم" به دل مشکلات بزنیم.

او با قدردانی از بازاریان شهرستان ریگان به واسطه همراهی شان با محدودیت های کرونایی به منظور سلامتی مردم، از مسئولان خواستار رفع مشکلات آن ها شد.

حجت الاسلام رضا زاده از مردم این شهرستان خواست: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر خود دارد و تا ریشه کنی ویروس کرونا، بهداشت فردی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش به رحلت آیت الله جعفری نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان اشاره و تصریح کرد: این سید جلیل القدر اسوه اخلاق و از مبارزین دوران انقلاب و یار و یاور رزمندگان و مجاهدین جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه ریگان به روز مجلس اشاره کرد و گفت: مجلسی که در این دوره به تعبیر رهبر عظیم الشان، مجلس انقلابی لقب گرفته است باید سفارش امام (ره) را فصل العین خود قرار دهد.

حجت الاسلام رضا زاده افزود: مجلس در راس همه امور کشور واقع شده است و نمایندگان مجلس از آنجایی که با رای مردم وارد صحنه شده اند باید به فکر قانوتی باشند که از قشر مستضعف و محروم جامعه دفاع کند.

او به سخنان مقام معظم رهبری در شورای عالی هماهنگی امور اقتصادی اشاره و تصریح کرد: دغدغه رهبر جامعه بر اقتصاد خانواده هاست و امروز این تورم، مشکلاتی را برای خانواده ‌ها ایجاد کرده است.

حجت الاسلام رضا زاده بیان داشت: کرونا، مشکلات اقتصادی خانواده ‌ها را تشدید و دشواری‌های زیادی را بر مردم تحمیل کرده است که باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار