مسئول دفتر رهبری در قم:

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود

حجت الاسلام محمدی گفت:شهیدفخری زاده نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد علمی و دفاعی فی سبیل الله گذرانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، آمده است: دانشمند ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور جناب دکتر محسن فخری‌زاده به دست ایادی ستمگر استکبار جهانی به شهادت رسید.

پیام ادامه یافته است: شهادت این انسان بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة الله ارواحنا له الفداه و مقام معظم رهبری و به روح مطهر خود آن شهید تبریک و به ملت ایران و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

پیام حاکی است: او نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد علمی و دفاعی فی سبیل الله گذرانید.

در این پیام آمده است: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود. به‌حول و قوه الهی با رفتنش راه او متوقف نخواهد شد، ولی بی تردید انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این شهید عزیز آغشته کردند و آینده نشان خواهد داد خون بر شمشیر پیروز است.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار