سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و برگزاری جلسات، مقرر شد مراکز مشاوره ازدواج زیر پوشش این اداره کل به صورت مجازی و وبینار فعالیت خود را از سر گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: البته پیشتر چند مرکز مشاوره ازدواج در مشهد به صورت محدود دوره‌هایی را به صورت وبینار برگزار کرده اند، اما برنامه ریزی شده از ظرفیت فضای مجازی در این بخش بیشتر و گسترده‌تر استفاده شود.

او افزود: ۱۵ مرکز مشاوره ازدواج زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار دارد که ۹ مرکز در مشهد و بقیه در سایر شهرستان‌ها فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از سازمان‌های مردم نهاد در قوچان نیز فعالیت مجازی خود در خصوص مشاوره ازدواج را به تازگی آغاز کرده است.

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر‌هایی که ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد برگزاری جلسات ممنوع و فعالیت‌های آموزشی نیز باید به صورت مجازی انجام شود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.